Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Irorama - Ειρήνη Μανουσέλη


H Ειρήνη Μανουσέλη, γεννήθηκε στην Αθήνα. Αν και οι σπουδές της κι η επαγγελματική της σταδιοδρομία δεν σχετίζονται με τις καλλιτεχνικές της ανησυχίες, η αγάπη της για την δημιουργία, ο θαυμασμός της  για το χειροποίητο και η ενασχόλησή της με διάφορα υλικά, (πηλός, σύρμα, γυαλί, ξύλο, χάντρες), συντροφεύει τη ζωή της από την  παιδική ηλικία.





"Την ουσιαστική μου ενασχόληση, όμως, με την τέχνη πυροδότησε  η γέννηση της κόρης μου και η στιγμή που αποφάσισα να αφήσω τη δουλειά μου, προκειμένου  να είμαι κοντά της!", μας λέει για το ξεκίνημά της. "Έτσι άρχισα να φλερτάρω με το γυαλί, τις ώρες που η Ηρώ κοιμόταν, γι' αυτό και τα δημιουργήματα μου έχουν πάρει το όνομά της (IRORAMA).




Παρατηρώντας το πλήθος των δημιουργιών της, βλέπει κανείς πως είναι απόλυτα δικαιολογημένη η ευγνωμοσύνη που νιώθει για την αφορμή αυτής της πρωτοβουλίας. "Ευχαριστώ την κόρη μου, που μου έδωσε την ευκαιρία να απλώσω τη φαντασία μου και τα χρώματά μου πάνω σε αυτή τη μαγική επιφάνεια, που λέγεται γυαλί", αναφέρει με έμφαση.



Σετ από μπουκάλια με ποτηράκια για ποτό, μπουκάλια για κρασί, τασάκια, βαζάκια, βάσεις για ρεσό, κορνίζες για φωτογραφίες,  γυάλινα βάζα για την κουζίνα και φωτιστικά, συνθέτουν τη συλλογή της, που θα μας παρουσιάσει στο parapera, από τις 16 ως και τις 24 Δεκεμβρίου.


Δεν παραλείπει να τονίσει την σημασία της βοήθειας, που παρέχει σε αυτήν την ενασχόλησή της και ο σύζυγός της, καθώς "είναι ο  σπουδαίος βοηθός μου, που δίνει φως στις γυάλινες πολύχρωμες  κορνίζες, που το βράδυ μεταμορφώνονται σε πανέμορφα ατμοσφαιρικά φωτιστικά, για οποιοδήποτε δωμάτιο του σπιτιού και, πόσο μάλλον, για το  δωμάτιο του παιδιού!", προσθέτει με ενθουσιασμό.




Τα έργα της Ειρήνης Μανουσέλη, χαρακτηρίζονται από τα ζωηρά τους χρώματα, δίνοντας μια χαρούμενη αίσθηση κι έναν τόνο αισιοδοξίας και ρομαντισμού. "Όλα τα έργα έχουν ένα κομμάτι από τη ψυχή μου και την φαντασία μου".


Εργάζεται πάνω σε οποιαδήποτε γυάλινη, διάφανη επιφάνεια την εμπνεύσει και τα θέματά της είναι αφηρημένα ή παιδικά. Κατόπιν εφαρμόζει χρώματα ειδικά για γυαλί, τα οποία ψήνονται για να είναι πιο ανθεκτικά.


Δείτε περισσότερα για το Irorama σε αυτό το προφίλ στο facebook, ενώ μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ίδια στο 6945108674 και στο irmanouseli@gmail.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου